তেওঁৰ নাম বৰ্তমান হিন্দী নেপথ্য শিল্পী জগতৰ শীৰ্ষত আছে। তেওঁৰ কণ্ঠ, গায়নত বিভোৰ আঠৰ পৰা আশীলৈকে। তেওঁ আন কোনো নহয় অৰিজিত সিং (Arijit Singh)। বিলাসী গাড়ী বা হেলিকপ্টাৰত নহয়, ৰে’লত অৰিজিতে আন পাঁচজন মধ্যবিত্ত লোকৰ দৰে দেশৰ ভিতৰত যাত্ৰা কৰে। টিকটৰ দাম আকাশলংঘী হʼলেও কনচাৰ্টৰ বাবে এখনো আসন খালী নাথাকে। খবৰ অনুযায়ী, অৰিজিতে তেওঁৰ শ্ব’ৰ পৰা ধন সংগ্ৰহ কৰি সেই ধন আৰ্তজনক দান কৰে। ২৫ এপ্ৰিলত অৰিজিতৰ ৩৬ সংখ্যক জন্মদিনত (36th birthday) দেশৰ বিভিন্ন প্ৰান্তৰ পৰা শুভেচ্ছাৰ ঢল নামিছে। তাৰকাৰ পৰা সাধাৰণ মানুহলৈকে সকলোৱে তেওঁৰ গীতৰ অনুৰাগী।
পেছাদাৰী জীৱনত বহু বিতৰ্কত লিপ্ত হোৱা নাই কণ্ঠশিল্পীগৰাকী। কিন্তু হিন্দী চিনেমাত স্থান পাবলৈ তেওঁ দুবাৰমান যুঁজিবলগীয়াও হৈছিল। অভিনেতা ছলমান খানৰ (Salman Khan) সৈতে অৰিজিত বাক-বিতণ্ডাত লিপ্ত হৈছিল, যাৰ অন্ত ভাল নহʼল। বহু লোকৰ কেৰিয়াৰ গঢ়ি তোলাৰ বাবে বলীউডৰ ‘ভাইজান’ৰ বিশেষ সুনাম আছে। কিন্তু বলিউডত তেওঁৰ প্ৰতি ভীতিও আছে সমানেই ।
২০১৪ চনত ছলমানে বঁটা প্ৰদান অনুষ্ঠানৰ আয়োজন কৰিছিল। সেইবাৰ অৰিজিতক ‘তুম হি হো’ গীতটিৰ বাবে বঁটা দিয়া হৈছিল। বঁটা সংগ্ৰহ কৰিবলৈ যোৱাৰ সময়ত ছলমানে ধেমালিতে ক’লে, “আপুনি শুই আছিল নেকি?” উত্তৰত অৰিজিতে ক’লে, “মই কি কৰিম, আপুনিয়েই মোক শুৱাই দিলে।” অৱশ্যে এই কথা-বতৰা বৰ মধুৰকৈ শেষ নহয়।
সেই নিশা মিথুনে শ্ৰেষ্ঠ গীতিকাৰ বঁটা লাভ কৰে। তাৰ পাছত তেওঁ অৰিজিতৰ হৈ ক’লে, “অৰিজিত নিশ্চয় টোপনি গৈছিল, কাৰণ তেওঁক বহু সময় অপেক্ষা কৰি ৰখোৱা হৈছিল।” ইয়াৰ পিছত ছলমানৰ কেইবাখনো ছবিৰ পৰা অৰিজিতৰ গীত বাদ পৰিল।
‘ভাৰত’ আৰু ‘চুলতান’ স্পষ্টকৈ কʼব পাৰি যদিও দুয়োখন ছবিতে অৰিজিতৰ গীত বাদ দিয়াৰ সিদ্ধান্তৰ বাবে আনুষ্ঠানিকভাৱে কাকো দায়ী কৰা হোৱা নাই। দেখা গৈছে যে পাকচক্ৰত এই কাম কৰা হয়। ইয়াৰ বাবে অৰিজিতে আঘাত পাইছিল। অৱশেষত ছ’চিয়েল মিডিয়াত পোষ্ট কৰি ছলমানৰ ওচৰত ক্ষমা বিচাৰিলে। তেওঁৰ গীতটো ‘চুলতান’ৰ পৰা বাদ নপৰিবলৈ অনুৰোধ জনায়। অৰিজিতে তেওঁৰ ব্যৱহাৰৰ বাবে অনুশোচনা কৰা বুলি কয়।
ছ’চিয়েল মিডিয়াত হুলস্থুলৰ সৃষ্টি হয়। অৰিজিতৰ অনুৰাগীয়ে তীব্ৰ আপত্তি প্ৰকাশ কৰিলে, অৰিজিতে একো ভুল কৰা নাই। শেষত অৰিজিতে সেই পোষ্টটো ডিলিট কৰি দিলে।
দৰ্শকৰ বাবে তেওঁ ‘মাটিৰ মানুহ’। অৰিজিতে কেতিয়াবা কামৰ বাবে মুম্বাইলৈ যাবলগা হয়। তাত থকা এটা আৱাসগৃহত ফ্লেট এটাও কিনিলে। কিন্তু অৰিজিতে বছৰৰ বেছিভাগ সময় নিজৰ জন্মস্থান মুৰ্ছিদাবাদৰ জিয়াগাঞ্জত কটায়।
১৫ ডিচেম্বৰত কলকাতা আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ মুকলিসভাত মুখ্যমন্ত্ৰী মমতা বেনাৰ্জীয়ে তেওঁক গান গাবলৈ অনুৰোধ জনায়। তাৰকা গায়কগৰাকীয়ে সেই প্ৰতিশ্ৰুতি পালন কৰিলে। অৱশ্যে গান গোৱাৰ আগতে অৰিজিতে ধেমেলীয়াকৈ কৈছিল, “যদি আপুনি এটা গান গায়, তেন্তে লাঠি চলি যাব।” আগ-পাচ কথা চিন্তা নকৰাকৈ শিল্পীজনে ‘ৰং দে তু মোহে গেৰুৱা’ গাইছিল। তেওঁ ‘গেৰুৱা’ বিতৰ্কৰ ওপৰতো মুখ খুলিছিল।
মঞ্চত থিয় হৈ অৰিজিতে কʼলে, “এৰা, এই শব্দটোক লৈ এনেই বহুত বিতৰ্ক হৈছে। গেৰুৱা হৈছে সন্ন্যাসীৰ ৰং। স্বামী বিবেকানন্দইও আগতে গেৰুৱা পিন্ধিছিল। বগা কাপোৰ পিন্ধা হʼলে ইমান বিতৰ্ক হʼলহেঁতেননে?”