কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তা (Artificial Intelligence)ৰ ব্যৱহাৰৰ লগে লগে ছচিয়েল মিডিয়া (Social Media) আৰু তীক্ষ্ণ হৈ পৰিছে। মেটাভাৰ্ছৰ জগতখন এতিয়া সকলোৰে ক্ষেত্ৰ। কিন্তু ইয়াৰ মাজতে লুকাই আছে বহুতো বিপদজনক পথ। শেহতীয়াকৈ প্ৰকাশিত এক প্ৰতিবেদনত দাবী কৰা হৈছে যে একাধিক কৰ সংক্ৰান্ত ৱেবছাইটে আপোনাৰ সকলো বিত্তীয় তথ্য (Financial Information) ফেচবুক (Facebook)ক প্ৰদান কৰিছে।
যিবোৰ চাইটে দীৰ্ঘদিন ধৰি আমেৰিকাত কৰ পৰিশোধৰ গ্ৰহণযোগ্য উপায় হিচাপে কাম কৰি আহিছে।ফেচবুকত পেজ খুলিবলৈ বেতনৰ কথা প্ৰকাশ কৰাৰ প্ৰয়োজন নাই। কিন্তু ফেচবুক একাউণ্ট থকা যিকোনো ব্যক্তিয়ে ইয়াক ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি কি অৰ্থনৈতিক শ্ৰেণীক প্ৰতিনিধিত্ব কৰে সেয়া বুজিব পাৰে।
সেই অনুসৰি, বিজ্ঞাপন (Advertising)টো আপোনাৰ ফোনটোৰ স্ক্ৰীণতো চলি আছে। কিন্তু সেয়া কেনেকৈ সম্ভৱ? বিজ্ঞানে কয় যে কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তাৰ প্ৰয়োগৰ জৰিয়তে সকলো সম্ভৱ।কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তাই আপোনাৰ চৌপাশৰ সামগ্ৰিক ধাৰণাৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি আপোনাৰ আয় আৰু খৰচৰ হিচাপ কৰে।
কিন্তু এইবাৰ এক প্ৰতিবেদনে ইয়াতকৈও ডাঙৰ সমস্যাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰিছে। তাত কোৱা হৈছে যে আমেৰিকাত একাধিক কৰ দাখিল কৰা ৱেবছাইটে ফেচবুকক তেওঁলোকৰ হাতত থকা স্পৰ্শকাতৰ বিত্তীয় তথ্য প্ৰদান কৰি আছে। ইয়াত অধিক নিখুঁত, অধিক সঠিক তথ্য উৎপাদন কৰিবলৈ গাণিতিক আৰ্হি (এলগৰিদম) ব্যৱহাৰ কৰা হয়।
প্ৰতিবেদনত আমেৰিকাৰ কিছুমান জনপ্ৰিয় কৰ দাখিল কৰা ৱেবছাইটৰ নাম উল্লেখ কৰা হৈছে। উদাহৰণস্বৰূপে, ‘H&R Block’, ‘TaxAct’ বা ‘TaxSlayer’। এই কোম্পানীবোৰে গোপনে আপোনাৰ আৰ্থিক তথ্য ফেচবুকক প্ৰদান কৰিছে।
ফলত ফেচবুকত পেজ থাকক বা নাথাকক সকলো তথ্য ফেচবুকলৈ গৈ আছে। ইয়াৰ ফলত আপোনাৰ ব্যক্তিগত বিত্তীয় তথ্যৰ বাণিজ্যিক ব্যৱহাৰৰ সম্ভাৱনা সৃষ্টি হয়। অৱশ্যে কোম্পানীসমূহে প্ৰত্যেকেই এনে দাবী সম্পূৰ্ণৰূপে অস্বীকাৰ কৰিছে।